13 LOGO-uri CELEBRE cu MESAJE ASCUNSE – Secrete ascunse in spatele LOGO-urilor de MILIOANE de DOLARI

Logo-urile sunt una dintre cele mai importante componente ale unei marci. Acestea sunt folosite pentru a transmite mesaje despre companie, produse sau servicii. Unele logo-uri sunt atat de bine proiectate, incat ascund mesaje ascunse. Iata 13 logo-uri celebre cu mesaje ascunse.

1. Amazon: Logo-ul Amazon este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Amazon are un mesaj ascuns. Logo-ul Amazon este format din literele “A” si “Z”, care reprezinta faptul ca Amazon ofera produse de la A la Z.

2. FedEx: Logo-ul FedEx este unul dintre cele mai recunoscute logo-uri din lume. Logo-ul FedEx are un mesaj ascuns. Logo-ul FedEx are o sageti ascunse intre literele “E” si “X”, care reprezinta faptul ca FedEx livreaza produsele in siguranta si rapid.

3. Apple: Logo-ul Apple este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Apple are un mesaj ascuns. Logo-ul Apple are un bit ascuns intre literele “A” si “P”, care reprezinta faptul ca Apple ofera produse de calitate.

4. Baskin Robbins: Logo-ul Baskin Robbins este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Baskin Robbins are un mesaj ascuns. Logo-ul Baskin Robbins are numarul “31” ascuns intre literele “B” si “R”, care reprezinta faptul ca Baskin Robbins are 31 de arome de inghetata.

5. Pepsi: Logo-ul Pepsi este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Pepsi are un mesaj ascuns. Logo-ul Pepsi are o sageti ascunse intre literele “P” si “E”, care reprezinta faptul ca Pepsi ofera energie si vitalitate.

6. LG: Logo-ul LG este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul LG are un mesaj ascuns. Logo-ul LG are o stea ascunsa intre literele “L” si “G”, care reprezinta faptul ca LG ofera produse de calitate.

7. BMW: Logo-ul BMW este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul BMW are un mesaj ascuns. Logo-ul BMW are o stea ascunsa intre literele “B” si “M”, care reprezinta faptul ca BMW ofera produse de lux.

8. Coca-Cola: Logo-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Coca-Cola are un mesaj ascuns. Logo-ul Coca-Cola are o sageti ascunse intre literele “C” si “O”, care reprezinta faptul ca Coca-Cola ofera energie si vitalitate.

9. McDonald’s: Logo-ul McDonald’s este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul McDonald’s are un mesaj ascuns. Logo-ul McDonald’s are o sageti ascunse intre literele “M” si “D”, care reprezinta faptul ca McDonald’s ofera produse de calitate.

10. Microsoft: Logo-ul Microsoft este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Microsoft are un mesaj ascuns. Logo-ul Microsoft are o sageti ascunse intre literele “M” si “S”, care reprezinta faptul ca Microsoft ofera produse de calitate.

11. Nike: Logo-ul Nike este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Nike are un mesaj ascuns. Logo-ul Nike are o sageti ascunse intre literele “N” si “K”, care reprezinta faptul ca Nike ofera produse de calitate.

12. Starbucks: Logo-ul Starbucks este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Starbucks are un mesaj ascuns. Logo-ul Starbucks are o stea ascunsa intre literele “S” si “B”, care reprezinta faptul ca Starbucks ofera produse de calitate.

13. Toyota: Logo-ul Toyota este unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume. Logo-ul Toyota are un mesaj ascuns. Logo-ul Toyota are o stea ascunsa intre literele “T” si “O”, care reprezinta faptul ca Toyota ofera produse de calitate.

Acestea sunt doar cateva dintre logo-urile celebre cu mesaje ascunse. Logo-urile sunt una dintre cele mai importante componente ale unei marci si pot transmite mesaje despre companie, produse sau servicii. Aceste logo-uri celebre cu mesaje ascunse sunt un exemplu perfect al modului in care o companie poate sa isi transmita mesajul prin intermediul unui logo.
Logo-urile pot fi mult mai mult decât doar semnatura unei companii. Multe logo-uri conțin mesaje ascunse, fără ca noi să știm. Există povești interesante, frumoase și motivationale ascunse în spatele brandurilor de milioane de dolari. Iar astăzi, în această postare, ne vom concentra pe o colecție foarte specială: 13 logouri celebre cu mesaje ascunse. Amazon, Hyundai, Toblerone, FedEx și Gillette sunt doar câteva dintre companiile care încearcă să transmită un mesaj special prin logo-urile lor. Vom privi mai aproape la aceste logouri pentru a descoperi secretul lor și înțelesul ce se ascunde în spatele acestora. Așa că, suntem pregătiți să explorăm lumea secretă a logo-urilor de milioane de dolari?

In acest articol:

1. Prezentarea – 13 Logouri Celebres cu Mesaje Ascunse

  • Amazon – Primul logo al ei poate fi intalnit cu mare simplitate dar vine cu un mesaj subliminal: sageata portocalie intre literele A si Z este identica cu zambetul, amintind tuturor ca Amazon ofera produse pentru orice nevoie.
  • Hyundai – Logo-ul acestei companii sud-coreene vine cu o imagine subtila care reprezinta prietenia dintre clienti si brand. Un “H” reprezentand doua maini care dau mana.
  • Toblerone – Sigla Toblerone poate parea nesemnificatia, dar ea ascunde silueta unui urs, simbol al orasului Berna, Elvetia, si care se mai gaseste si in alte reprezentari artistice din aceasta zona.
  • FedEx – Pentru aceasta companie multinationala de curierat, emblematic vorbind, logo-ul ascunde o sageata masiva de culoare albastra situata intre literele “E” si “x” si care reprezinta viteza si precizia de care se bucura destinatarii serviciilor sale.
  • Gillette – In pulbere subtila a acestui logo, poti observa Alt mod literele “G” si “I” par sa fi taiate extrem de ascutit. Acest lucru simbolizeaza tehnologia de inalta precizie cu care sunt fabricate produsele de ras ale companiei.

Exista multe branduri cunoscute si recunoscute de milioane de oameni, dar in spatele peisajului sau “simplu” se afla mesaje ascunse si semnificatii profunde. Si, daca te uiti cu atentie, poti descoperi cateva elemente interesante de design din fiecare logo.

De exemplu, Amazon este una dintre cele mai cunoscute companii de pe planeta. In logo-ul acestei companii, o sageata portocalie impreuna cu literele “A” si “Z” defineste connceptul de satisfactie completa a clientilor, prin simplitatea serviciilor oferite de la A la Z.

Hyundai are un logo foarte simplu care, in realitate, poate fi interpretat ca o prietenie intre client si companie::::: o litera ‘H’ care reflecta gestul si intelesul mainilor unite.

In schimb, logo-ul slot monstrului TNT se poate scoate in evidenta ca un la fel de perplexi sub mesajele ascunse. Culoarea galbena este folosita pentru a reprezenta vocea si determinarea companiei, iar versiunea sa ultra simplificata a barei pe care se poate citi “TNT” este o imagine criptica a unui smilodac care izbeste un bolovan, mai exact, precizia si fortei cu aerul de precizia acestei companii.

2. Ce inseamna Logo-urile Familiei Amazon

Logo-urile familiei Amazon

Mesajul Amazon ascuns in versiunea sa actuala a logo-ului afirma ca ea doreste sa-si asigure clientii ca sunt satisfacuti de la A la Z. Sageata portocalie care intinde litera “A’ de la litera “Z” simbolizeaza disponibilitatea companiei de a oferi orice produs imaginabil. Arta aceastei versiuni a logo-ului Amazon este unul al otelteniei si este menit sa transmita un sentiment de satisfactie clientilor.

Un alt logo al familiei Amazon estecorelatusi cu numele ei – o flamanda banda insotita de un nar. Aceasta flamanda face referire la piesa ‘Flamanda Amazon’ din 1890, a compozitorului Richard Wagner. De asemenea, narul incerca sa transmita ideea eternitatii si simbolizeaza ciclul preocuparilor prieteniei.

Alte logo-uri familiei Amazon

  • Hyundai – care include doua persoane care se dau mana, simbolizand relatia de prietenie dintre producator si client.
  • Toblerone – silueta unui urs imens include referinta la Berna de a fi numita si “Orasul Ursilor”.
  • FedEx – sageata intre litera “E” si “X” simbolizeaza presiunea cu care se livreaza produsele.
  • Gillette – literele “G” si “I’ in logo se refera la lama foarte ascutita pe care company producatoare de aparate de ras o foloseste.

Trebuie sa recunoastem ca, precum se poate observa, companiile cheltuiesc mult mai mult decat bani pentru logo-urile lor. Oamenii din spatelor logourilor depun eforturi pentru a face aceste logo-uri intelegatoare, prin ascunde mesaje intre litere si forme, ce transmit valori si caracteristici ale companiei.

3. Mesajul Surprinzator al Logoului Hyundai

Pentru multi oameni, logo-ul Hyundai nu construieste o legatura intuitiva cu compania ce-l foloseste, insa se pare ca exista un mesaj surprinzator ascuns aici. Logo-ul Nissan este mai mult decat un simplu contur al primelor doua litere din numele companiei. In realitate, leterele “H” simbolizeaza doi oameni in actiune de a-si da mana. Acest mesaj subliniaza legatura de prietenie intre compania si), deopotriva, compania si clientii sai.

De asemenea, Hyundai apropie clientul de companie si-i transmite acestuia o atingere de empatie si incredere: aceasta uniune il simbolizeaza pe consumator laolalta cu producatorului, amandoi fiind profund conectati prin serviciile furnizate. Urmatoarea litera, “Y”, se aseamana cu o simpatizare sau caldura dintre cele doua parti si doua “u” care sunt contorsionate in forme similare adauga fler emotiv si incredere.

Toate aceste trasaturi care completeaza logo-ul Hyundai ii confera acestuia un evantai ascutit de semnificatii cu care reuseste sa cucereasca clientii. Acestia simt, in partea lor, un sentiment de confort si o conexiune afectiva cu brandul, cu care se identifica. Reusind sa transmita aceste lucruri, logo-ul Hyundai reuseste sa-si transforme semnul inimii in actul comunicarii cu publicul sau.

4. Inovatia Logoului Toblerone

Compania elveţiană Toblerone a introdus recent o schimbare semnificativă în designul destinat brand-ului său, luând forma actuală prin anul 2008. Noile schimbări au survenit nu doar în ceea ce priveşte designul simplu al logo-ului, ci şi prin semnificaţia ascunsă a acestuia. Simbolul pe care faimosul brand de ciocolată l-a adoptat dă naştere la urmaşul său – ursul reprezentativ al Bernei, Elveţia, unde se află şi sediul companiei. Doresc să aducă această referinţă prin logo-ul brand-ului lor, Toblerone a decis să utilizeze o imaginea a muntelui Matterhorn din Elveţia, acelaşi format de versiunea veche a logo-ului.

Spre deosebire de designul anterior, această schimbare a siglei a ridicat simbolismul ursului cu unul complet unic, intuitiv, care coincide cu cantitatea generoasă de ciocolată a marcii. Cu o coloritură simplă, dar deosebită, logo-ul nou are două componente principale – muntele Matterhorn care simbolizează Elveţia, și ursul conturat în interiorul Matterhorn-ului.

Prin intermediul acestei schimbări, Toblerone doreşte să arate că ei nu sunt doar pur și simplu o marca de ciocolată, ci mai degrabă un simbol al Alt mod puțin lucru poate să spună mult în ceea ce priveşte designul de logo. Și este evident că această schimbare a simbolului lor a oferit brand-ului o imagine total nouă și reflecta mai bine o builtore matură și inspiratoare.

  • Amazon: Sageata portocalie este un zambet, deoarece compania isi doreste clientii sa fie satisfacuti intotdeauna.
  • Hyundai: Litera “H” simbolizeaza doua persoane, un client si un reprezentant al companiei, care isi dau mana.
  • Toblerone: Această companie producătoare de ciocolată, cu sediul la Berna, Elvetia, include silueta unui urs imens in logo-ul său.
  • FedEx: Există o sageata in spatiul dintre ‘E’ si ‘x’, care simbolizează avansarea cu viteza si precizie spre destinatia corecta.
  • Gillette: Literele “G” si “I” sunt tă

    5. Descoperirea Inteleapta a Logo-ului FedEx

    Unul dintre cele mai populare brand-uri din industria livrărilor, FedEx a reușit să surprindă lumea cu logo-ul său inteligent și vizual atrăgător! Logo-ul se bazează pe un mesaj imprimat sub forma unei sageti ce se află între literele “E” și “X”. Innovativul mesaj dorește să transmită ideea de i’i avansa cu viteză și exactitate către destinația corectă, reprezentată de litera “X”.

    Prin întregul design compus din forme geometrice armonioase și culori neutre legat de flota globală a FedEx de avioane și camioane, logo-ul reușește să transmită o imagine modernă, curată și eficientă despre companie. În plus, adauga o notă de profesionalism, PA și încredere clienților săi.

    Logo-ul FedEx se bazează pe câteva principii de design ce contribuie la conceptul de viteză, pretenționalitate și încredere în brand-ul companiei:

    • Simplitatea și simetria – liniile verticale și orizontale ale logo-ului contribuie la imaginea de curățenie și eficiență pe care și-a propus FedEx să o transmita.
    • Culoarea – alegerea culorilor poartă un mesaj somptuos, alternând albastrul și portocaliul care combine cu succes eleganța și modernitatea.
    • Font-ul – font-ul minimalistic, plat – creat cu linii suple și zero curburi – contribuie la modernitatea și precizia din brand.

    Prin toți acești parametri, logo-ul FedEx reușește să adauge un plus de profesionalism si sa transmită forta și eficiența brand-ului ce promite să trimită produsele clienților săi în mod precis și la timp.

    6. Sageata Ascunsa din Logo-ul Gillette

    Daca te-ai intrebat vreodata ce se ascunde in spatele logo-ului Gillette, afla ca aceasta este ideea de precizie si claritate promisa de produsele sale de ras. Pe langa design-ul angular, centrul logo-ului include si o sageata ascunsa, simbolizand aceasta idee. Fiecare linie, curba si culoare se potriveste cu scopul sau si, in cazul de fata, vesteste clientilor ca abordarea lor in ras, precum si produsele lor vor fi extrem de precise si precise.

    Daca ne uitam mai atent, in centru se vede Alt mod literele “G” si “I” par sa fie taiate cu o lama extrem de ascutita, ceea ce sugereaza acuratetea prezentei in produsele sale. Cu toate acestea, totul este simbolizat in mod subtil, prin logo-ul pe care il folosesc.

    De-a lungul timpului, logo-ul Gillette a ramas aceeasi si a servit demential drept identitate vizuala a marcii. Pe langa designul modern si abordarea lui iconica, design-ul original include semnificatia sa ascunsa profunda, care se refera atat la promisiunea preciziei marcii, cat si la abilitatea de a prezenta acest lucru.

    • Amazon: Sageata portocalie intre literele ”A” si ”Z” simbolizeaza ca aceasta companie vinde absolut orice produs imaginabil.
    • Hyundai: Litera ”H” simbolizeaza doua persoane, un client si un reprezentant al companiei, care isi dau mana.
    • Toblerone: Silueta ursului reprezinta Elvetia, numita adesea ”Orasul Ursilor”.
    • FedEx: Sageata intre literele ”E” si ”x” simbolizeaza viteza si precizia cu care pachetele sunt livrate la destinatie.

    Intrebari & Raspunsuri

    Q: Care sunt cele 13 logo-uri celebre vorbite despre în videoclipul intitulat “13 LOGO-uri CELEBRE cu MESAJE ASCUNSE – Secrete ascunse in spatele LOGO-urilor de MILIOANE de DOLARI”?

    R: Cele 13 logo-uri celebre vorbite despre în videoclipul intitulat “13 LOGO-uri CELEBRE cu MESAJE ASCUNSE – Secrete ascunse in spatele LOGO-urilor de MILIOANE de DOLARI” sunt Amazon, Hyundai, Toblerone, FedEx, Gillette, Apple, BMW, KFC, Pepsi, Ikea, Coca-Cola, McDonald’s și Carrefour.

    Concluzii

    Acest videoclip a prezentat un adevarat tesut de mesaje ascunse in spatele logo-urilor unor renumite companii internationale. Este extraordinar cat de multa poveste poate fi ascunsa in linii si forme simple si a fost fascinant sa descoperim viziunea pe care aceste companii si designerii lor o au asupra brandului lor. Lucrurile nu se opresc doar la asta; in lumea designului, acesti mesaje ascunse se gase complex si interesant de-a lungul si de-a latul.

Leave a Comment